U skladu sa odlukom Narodne banke Srbije, od 1. jula za kupovinu automobila na kredit biće potrebno učešće od 30 odsto. Novom odlukom NBS učešće za sve kredite vezane za evro ne može biti manje od 30 odsto, a kupovina na lizing će ostati jedina mogućnost da se novi automobil kupi bez učešća. I oni koji od 1. jula budu hteli da kupe "Fijatove" automobile uz subvenciju države moraju da računaju na učešće od 30 odsto, jer se odluka NBS odnosi i na ove kredite, koji su takođe indeksirani u evrima. To znači da će kupac "punta klasik" morati da izdvoji 1.860 evra za učešće, pošto taj model košta 6.199 evra, a i dalje će važiti fiksna godišnja kamatna stopa od 4,5 odsto i rok otplate do sedam godina. Ova odluka ne važi za ostale potrošačke kredite, jer oni nisu vezani za evro.
U skladu sa odlukom Narodne banke Srbije, od 1. jula za kupovinu automobila na kredit biće potrebno učešće od 30 odsto, potvrđeno je u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja.
Novom odlukom NBS učešće za sve kredite vezane za evro ne može biti manje od 30 odsto, a kupovina na lizing će ostati jedina mogućnost da se novi automobil kupi bez učešća.
U Ministarstvu ekonomije kažu da i oni koji od 1. jula budu hteli da kupe "Fijatove" automobile uz subvenciju države moraju da računaju na učešće od 30 odsto, jer se odluka NBS odnosi i na ove kredite, koji su takođe indeksirani u evrima.
To znači, kako su objasnili, da će kupac "punta klasik" morati da izdvoji 1.860 evra za učešće, pošto taj model košta 6.199 evra, a i dalje će važiti fiksna godišnja kamatna stopa od 4,5 odsto i rok otplate do sedam godina.
Ova odluka ne važi za ostale potrošačke kredite, jer oni nisu vezani za evro, ističu u Ministarstvu ekonomije.